جمع آوری معتادان متجاهر در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: ۱۱۰ معتاد متجاهر در این شهرستان جمعآوری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت بیان کرد: در روز‌های پایانی سال ۹۷ و ۲ هفته ابتدایی امسال تعداد ۱۱۰ معتاد متجاهر در شهرستان مرودشت شناسایی، دستگیر و برای به دست آوردن سلامت جسمانی و روانی خود راهی کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

وی بیان کرد: با توجه به سیل ورود مسافران، گردشگران و مهمانان نوروزی به شهرستان مرودشت و در راستای زیبا سازی شهر و از همه مهمتر سلامت جسمانی و روانی بیماران مبتلا به اعتیاد با هماهنگی‌های انجام شده و مبادی ذیربط  و با تلاش ماموران انتظامی طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان مرودشت در روز‌های پایانی و تعطیلات نوروز امسال اجرا شد.

زراعتیان ادامه داد: با همکاری بسیار خوب کمپ‌های ترک اعتیاد، معتادان متجاهر جمع آوری شدند و برای سیر مراحل بهبودی و بدست آوردن سلامتی کامل خود به این کمپ‌ها انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تصریح کرد: جمع آوری معتادان متجاهر نقش بسیار اساسی در کاهش سرقت در سطح شهرستان و ایام نوروز داشته به گونه‌ای که در مجموع سرقت در ۱۵ روز امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال به میزان ۸ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/ت

جمع آوری ۱۱۰ معتاد متجاهر در مرودشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار