معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در بارندگی‌ها اخیر، ۸۰۰ میلیون تومان به منازل مسکونی و غیر مسکونی مددجویان این نهاد خسارت وارد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: در استان قزوین ۴۴۹ واحد مسکونی و غیر مسکونی مددجویان این نهاد به خاطر شدت بارش‌ها و سیلاب دچار خسارت شدند که براساس برآورد‌های انجام شده مبلغ این خسارت‌ها حدود ۸۰۰ میلیون تومان است.

صیادی افزود: بیشترین خسارت در منطقه ضیاء آباد با ۴۸۰ میلیون تومان برای ۵۷ خانوار است.

وی اضافه کرد: خسارت‌ها عمدتاً در بخش غیر مسکونی شامل محل نگهداری دام وعلوفه است و در برخی منازل مسکونی دیوار یا سقف تخریب شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: برآورد دقیق خسارت در منازل مسکونی و غیر مسکونی مددجویان در حال انجام است.

به گفته صیادی، با توجه به اینکه منازل مددجویان این نهاد بیمه است پیگیری‌های لازم برای گرفتن خسارت وارده از طریق بیمه انجام می‌شود.

صیادی یادآورشد: مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری و همچنین از طریق کد #۹۹*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به سیل زدگان هم استانی و استان‌های گلستان و لرستان اهداء کنند.

انتهای پیام/ک

خسارت بارش باران به ۴۴۹ واحد مسکونی و غیر مسکونی

برچسب ها: حوادث ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
قزوینی ها هم از آب گل آلود دارن ماهی میگیرن
آخرین اخبار