به مناسبت آغاز ماه پر خیر و برکت شعبان، توصیه‌هایی از مقام معظم رهبری درباره استفاده از فرصت‌های این ماه در تقرب به خدا و ارزش‌های ناب الهی را مشاهده می‌کنید.

توصیه‌های جدید رهبرانقلاب درباره استفاده از ماه شعبان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز یکشنبه مصادف با اولین روز از ماه مبارک شعبان است. ماه دعا و مناجات با خداوند که در روایات متعدد از فضایل و ارزش آن بسیار ذکر شده است. در فضیلت این ماه، همین بس که ماه پیامبر اکرم (ص) نامیده شده است و هنگامی که آن حضرت(ص) هلال ماه را مشاهده می‌کردند، دستور می‌دادند، کسی در سراسر مدینه ندا دهد که: ای مردم! این ماه، ماه من است، خدا رحمت کند کسی که مرا بر ماه من یاری دهد، یعنی آن را روزه بدارد!

همزمان با حلول ماه پر خیر و برکت شعبان، گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم منتشر شده است که در آن توصیه‌هایی درباری اغتنام فرصت‌های این ماه داشته‌اند. در بخشی از این توصیه‌ها آمده است: «این را همیشه باید به یاد داشته باشیم، از فرصت‌هایی که خدای متعال در اختیار ما قرار می‌دهد، حداکثر استفاده را بکنیم، یکی از این فرصت‌ها ماه مبارک شعبان است که ماه دعاست، ماه مناجات است، ماه توسل است، ماه انتظار است، یک نعمت بزرگ دیگر ماه مبارک رمضان است که نزدیک است، خیلی مناسبت است که در ماه شعبان خودمان را آماده کنیم برای ماه رمضان، ماه رمضان ماه ضیافت الهی است.»

انتهای پیام/
برچسب ها: رهبر انقلاب ، شعبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار