حسن جودکی از همکاری هنرمندان با تئاتر مستقل تهران برای کمک به مردم سیل زده تقدیر کرد.

حسن جودکی تهیه کننده , کارگردان و فعال تئاتر در خصوص ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:با همت هنرمندان عرصه تئاتر، تئاتر مستقل تهران در ایام ۱۴ , ۱۵ و ۱۶ فروردین ماه به عنوان پایگاهی برای دریافت کمک‌های مردمی برای مناطق سیل زده در نظر گرفته شد و کمک‌های غیر نقدی مردم و هنرمندان را برای ارسال به مناطق سیل زده دریافت می‌کرد.

وی افزود: من و مصطفی کوشکی اهل لرستان هستیم و زمانی که اخبار سیل را شنیدیم، خود را  موظف به کمک به همشهریان سیل زده دانستیم. علاوه بر دوستان و هنرمندان عرصه تئاتر، هنرمندان عرصه سینما نیز در کنار ما به فعالیت پرداختند.

 این کارگردان با اشاره به اینکه استقبال مردم بسیار خوب بوده است، ادامه داد: با کمک مردم و هنرمندان، پلاتو‌های تئاتر مستقل تهران مملو از اقلام مورد نیاز شده بود که ما به صورت شبانه روزی آن‌ها را بارگیری و ارسال می‌کردیم. در این ۳ روز ۷ خاور , ۳ نیسان و تعدادی ماشین آفرود به پایگاه امام علی (ع) خرم آباد که هنرمندان تئاتری نیز در آن مستقر بودند، ارسال شد.

وی گفت: گروه‌های مختلف تئاتری از جمله اداره کل تئاتر خیابانی در استان گلستان و لرستان نمایش‌هایی را ویژه کودکان به اجرا برده است.

جودکی در خصوص همکاری هنرمندان با تئاتر مستقل تهران گفت: باید از خانم الهام پاوه نژاد، آقای مصطفی کوشکی و تمامی هنرمندانی که در این ایام در کنار ما بودند، تشکر کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار