دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه با قضاوت کیمورا هیرویوکی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ درحالی از فردا (دوشنبه) آغاز می‌شود که تیم پرسپولیس ایران باید در دوبی به مصاف الاهلی عربستان برود. سرخپوشان پایتخت در ۲ بازی گذشته مقابل پاختاکور ازبکستان و السد قطر تنها یک امتیاز کسب کردند و امیدوار به پیروزی هستند.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) قضاوت این مسابقه برعهده کیمورا هیرویوکی ژاپنی است که اوچی شینجی و تاکاگی تاکوم او را در امر قضاوت یاری می‌کنند.  هیرویوکی ۳۷ ساله متولد چین است و در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ قضاوت دیدار تیم‌های الریان قطر و لوکوموتیو را برعهده داشت که با پیروزی ۲ بر یک تیم میزبان همراه شد.

داور ژاپنی از سالیان گذشته جز داوران بین المللی فیفا محسوب می‌شود و برای ایرانی‌ها خوش یمن بوده است. او در سال ۲۰۱۸ داور بازی استقلال و الهلال عربستان بود که با پیروزی شاگردان وینفرد شفر آلمانی همراه شد. همچنین قضاوت دیدار پرسپولیس و الجزیره را برعهده داشت که با شکست ۳ بر ۲ سرخپوشان به پایان رسید.

در سال ۲۰۱۷ نیز،  کیمورا هیرویوکی داور بازی استقلال و التعاون عربستان بود که آبی پوشان پایتخت به پیروزی دست یافتند. در رده ملی نیز او در سال ۲۰۱۶ داور بازی تیم زیر ۱۶ سال ایران بود که با پیروزی تیم کشورمان همراه شد. او در مسابقاتی که قضاوت می‌کند، بسیار کارت زرد می‌دهد و به نوعی عاشق کارت زرد است.

تقابل نمایندگان ایران و عربستان، ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه زعبیل امارات برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

بیرانوند درصدد ثبت کلین شیت در آسیا

سرنوشت مهندس در انتظار یاغی جدید پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها قید پاداش فیفا برای مطالبات برانکو را زدند

هیرویوکی داور دیدار پرسپولیس _ الاهلی عربستان شد


انتهای پیام/

آشنایی با داور دیدار تیم های پرسپولیس و الاهلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار