رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری دومین جشنواره ملی دوسالانه کتاب اولیا و مربیان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمدرضا لشکری رییس اداره انجمن اولیا و مربیان با اشاره به ابلاغ بخشنامه‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری دومین جشنواره ملی دوسالانه کتاب اولیا و مربیان گفت: این جشنواره به منظورمعرفی آثار فاخر و مناسب و همچنین شناسایی افراد برجسته و صاحب قلم در تیر ماه سال جاری در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

لشکری افزود: همکاران، اساتید دانشگاه ها، نویسندگان و مترجمان می‌توانند برای ارسال آثار و کتاب‌های انتشار یافته در حوزه خانواده و تربیت فرزند از سال ۹۲ به بعد به طور مستقیم توسط خود نویسنده یا موسسه انتشاراتی حداکثر تا ۳۰ فروردین ماه به دبیرخانه جشنواره مستقر در دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش (به نشانی: تهران، میدان فردوسی، خیابان شهید قرنی، ساختمان مرحوم علاقه مندان، طبقه دهم، اداره آموزش اولیاء) ارسال کنند.

وی اضافه کرد: نویسندگان و مترجمان و ناشران در صورت داشتن سوالاتی در این خصوص می‌توانند با شماره تلفن‌های ۸۲۲۸۴۱۳۶-۰۲۱ و ۸۲۲۸۴۲۷۴-۰۲۱ تماس بگیرند.

نخستین دوره این جشنواره در اسفند ماه سال ۹۵ با شرکت فعالان فرهنگی حوزه خانواده برگزار شد.

انتهای پیام/ک

برگزاری دومین جشنواره ملی دوسالانه کتاب اولیا و مربیان در تیرماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.