یک مرکز آماری با بیان اینکه هر ساله تعداد افسران پلیس آمریکایی بیشتری در حین انجام وظیفه اقدام به خودکشی می‌کنند، گزارش داد خودکشی در میان نیرو‌های پلیس به بدترین سطح رسیده است.

­ای‌بی‌سی نیوز: خودکشی افسران پلیس آمریکایی به سطح هشدار رسیده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی‌ ای بی سی نیوز به نقل از یک مرکز آماری با بیان اینکه هر ساله تعداد افسران پلیس آمریکایی بیشتری در حین انجام وظیفه اقدام به خودکشی می‌کنند گزارش داد سطح خودکشی در میان نیرو‌های پلیس به بدترین سطح رسیده است و تنها در سال ۲۰۱۸، ۱۶۵ نفر خودکشی کردند.

در گزارش این شبکه آمریکایی آمده است: به نقل از مرکز بلو اچ ال‌ ای پی (یک سازمان غیردولتی که آمار‌های خودکشی نیرو‌های پلیس را پیگیری می‌کند) هر ساله تعداد زیادی از افسران پلیس در حین خدمت خودکشی می‌کنند و این میزان در سال ۲۰۱۸ به ۱۶۵ نفر رسید.

میریام هیمن، پژوهشگر بنیاد خانواده رودرمن (یک سازمان تحقیقاتی غیرانتفاعی و خیریه) درباره آمار خودکشی افسران پلیس گفت: این تعداد «محافظه کارانه» است. یک پایگاه مرکزی برای تمام خودکشی‌های نیرو‌های پلیس وجود ندارد.

هیمن افزود: افسران پلیس به طور منظم تروما یا ضربه روحی را تجربه می‌کنند. ۱۰ درصد از افسران پلیس آمریکا در سه سال گذشته کسی را زخمی کرده یا کشته اند و افسران در طول دوره خدمت خود به طور میانگین ۱۸۸ «حادثه بحرانی» را تجربه می‌کنند. مقامات ارشد اجرای قانون نیز بر این قضیه اتفاق نظر دارند.

چاک وکسلر، مدیر اجرایی انجمن تحقیقاتی اجرایی پلیس در جمع بیش از ۳۰۰ نفر از مخاطبان گفت: من نمی‌توانم به یک مسئله مهم‌تر فکر کنم. ما باید به خانواده‌ها آموزش دهیم. من فکر می‌کنم این مسئله بسیار مهم است.

آنتونی ریچیو، معاون اول سرپرست اداره پلیس شیکاگو نیز به یک نمونه اشاره کرد که در آن یک افسر پلیس بعد از فراخوانده شدن به خدمت، در پارکینگ خودکشی کرد. وی با اشاره به ۳۵ سال خدمت خود افزود: این مسائل برای ما سخت است. من هرگز این مسائل (خودکشی افسران) را به بدی الان ندیدم. در سال جاری میلادی تنها در اداره پلیس شیکاگو تاکنون سه افسر پلیس خودکشی کرده اند.

در ادامه این گزارش آمده است: آندرو اینشتاین، یک افسر پلیس آمریکا است که ممکن بود در ۱۲ مه ۲۰۱۲ بمیرد. این افسر سابق نیروی دریایی آمریکا که در دو عملیات خارج از کشور خدمت می‌کرد اکنون یک پلیس است. وی در آن شب وقتی که به خانه رسیده بود می‌خواست همه قرص‌ها را بردارد و بخورد. او امیدوار بود هرگز از خواب بیدار نشود. اینشتاین در سال ۲۰۱۱ در جنگ افغانستان زخمی شده بود و بر اثر انفجار نارنجک، دارای مشکلات اختلال استرسی پس از آسیب روانی و آسیب مغزی بود، اما از درخواست کمک می‌ترسید.

وی در سخنرانی خود در نشستی با عنوان اجرای قانون خودکشی و پیشگیری در اداره پلیس نیویورک گفت: «من با خودم فکر کردم اگر درخواست کمک کنم آن‌ها درجه و اسلحه ام را می‌گیرند.» به نقل از مقامات اجرای قانون و کارشناسان سلامت‏، روایت اینشتاین یک روایت غیرمعمول نیست و افسران پلیس بیشتری هستند که روایت مشابهی دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار