استاندار گیلان گفت: موکب‌های اربعین حسینی از استان با تمامی امکاناتی که برای اربعین بکار می‌برند برای کمک به سیل زدگان پل دختر لرستان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مصطفی سالاری، استاندار گیلان گفت: نخستین موکب‌های اربعین حسینی با تمامی امکاناتی که برای اربعین بکار می‌برند برای کمک به سیل زدگان پل دختر لرستان در مناطق پیش بینی شده مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به عزم ملی ایرانیان برای کمک به هموطنان در استان‌های سیل زده ، افزود: گیلانیان هم از همان ابتدا کمک‌ها و پشتیبانی لازم را با هماهنگی وزارتخانه‌های ذی ربط و استانداران استان‌های همسایه انجام داده است.

استاندار گیلان، با بیان اینکه مردم کشورمان پیش از این تجارب ارزشمندی را پس از حوادث و بلایای طبیعی در مقاطع حساس از تاریخ انقلاب اسلامی داشتند، گفت: با دستور وزیر کشور کمک‌ها از گیلان نیز روز سه شنبه به شهر پل دختر استان لرستان فرستاده می‌شود.

مصطفی سالاری افزود: همه دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط در استان تجربه اربعین را دارند و استانداری گیلان بار دیگر نقش هماهنگ کننده را برعهده دارد.

وی تصریح کرد: علاوه بر کمک‌های مردمی، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی و اصناف و گروه‌های مردم نهاد استانی نیز می‌توانند با هدایت اقلام و کمک‌های جمع آوری و تهیه شده به هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی و موکب‌های مستقر گیلان در استان لرستان در این اقدام ارزشمند و انسان دوستانه مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اعزام نخستین موکب‌ها از گیلان به شهرسیل زده پل دختر لرستان

برچسب ها: استانداری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.