ترامپ در ۳ توییت پیاپی نوشت: ما ۷۵۰ مامور را به نقاط ورودی ویژه در مرز‌های جنوبی اعزام کرده ایم که به مقابله با افزایش گسترده مهاجران غیرقانونی که تلاش دارند خود را به آمریکا برسانند کمک کنند.

ترامپ از اعزام ۷۵۰ مامور به نقاط ورودی در مرز‌های جنوبی آمریکا خبر دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در ۳ توییت پیاپی نوشت: «ما ۷۵۰ مامور را به نقاط ورودی ویژه در مرز‌های جنوبی اعزام کرده ایم که به مقابله با افزایش گسترده مهاجران غیرقانونی که تلاش دارند خود را به آمریکا برسانند کمک کنند.»

ترامپ نوشت: «این اقدام موجب تاخیر‌های تجاری و رفت و آمد خواهد شد تا زمانی که مکزیک بتواند با استفاده از قوانین قدرتمند مهاجرت خود ورود مهاجران غیرقانونی از طریق این کشور به آمریکا را متوقف کند و آن‌ها را به کشور‌های مبدا خود بفرستد. تا زمانی که مکزیک این مهاجرت‌های گسترده و مضحک را متوقف کند تمرکز ما بر امنیت مرزی خواهد بود نه نقاط ورودی.»

ترامپ افزود: «همزمان، دموکرات‌های کنگره باید به جمهوری‌خواهان کمک کنند (ما به رای آن‌ها نیاز داریم) تا حفره‌های وحشتناک و پر هزینه و احمقانه در قوانین مهاجرت خود را از بین ببریم. زمانی که این امر محقق شد شرایط بسیار مناسب خواهد شد. ما هیچ گاه اجازه نخواهیم داد مرزهایمان باز باشد!»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۲۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
هی ترامپ: تیشه را به ریشه خودت نزن کمی به گذشته خودت برگرد و فکر کن کسیکه آباء و اجدادش مهاجر بوده اند پس این چه اراجیفی است که به خورد مردم و رسانه ها و نمایندگان هر دو حزب میدهی بدبخت تو خودت ریشه در مهاجرت داری به سوابق خانوادگی خودت رجوع کن....اصلاً قاره آمریکا مگر متعلق به سفیدپوستان مهاجر بود؟! تاریخ شکل گرفتن آمریکا را ورق بزن و بخوان بدبخت کشوری که خاک آن را متعلق به آمریکائیها میدانی اول متعلق به رنگین پوستان سیاه و سرخپوست بود که با گلوله و اعدام و کشتارهای دسته جمعی نسل آنان را محو و نابود کردید و آنانی را هم که زنده ماندند به بردگی در مزارع و صنایع کارخانجات بردید تا از نیروی انسانی رایگان بهره ها ببرید و تمام ثروت و معادن طلایشان و...و....و....را چپاول و غارت کردید حالا برای صاحبان اصلی آن شاخ وشانه می کشید؟ تو مثلاً سیاستمداری؟! برو کمی هم تاریخ شکل گیری آمریکا را مطالعه کن.....به اول و اصل و ریشه ات در تاریخ جنگهای داخلی آمریکا و جنگهای جهانی اول و دوم سری بزن ببین از کجا به آمریکا آمدی و آباء و اجدادت چه کسانی بودند............................................................
آخرین اخبار