فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه به ۵ هزار نفر از سیل زدگان استان لرستان خدمات درمانی و پزشکی ارائه کرده است.

نیروی زمینی سپاه به ۵ هزار نفر از سیل زدگان استان لرستان خدمات درمانی ارائه کرده استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: استقرار بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی امام حسین علیه السلام کرمانشاه به استعداد بیش از ۸۰ نفر کادر تخصصی و پشتیبانی مجهز به بخش‌های، اورژانس خواهران و برادران، بخش‌های بستری داخلی زنان و داخلی مردان، اتاق عمل، رادیو لوژی و سونوگرافی، ازمایشگاه، داروخانه، دندانپزشکی، ام آر آی، سی تی اسکن و برپایی مطب‌های پزشکان متخصص و فوق تخصص رشته‌های داخلی و گوارش، جراحی عمومی، جراحی ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی چشم، جراحی گوش حلق و بینی، جراحی زنان و زایمان، جراحی کلیه و مجاری ادراری، قلب و عروق، اطفال و پزشکان عمومی در منطقه سیل زده شهرستان پلدختر انجام استان لرستان اقدام به پذیرش و خدمات بهداشتی درمانی به مردم غیور و شهید پرور این شهرستان کرده است.

وی افزود: این بیمارستان از تاریخ ۱۴ فروردین ماه سال جاری اقدام به پذیرش تمامی مراجعین و ارائه‌ی خدمات مورد نیاز این هموطنان نموده است و روزانه حدود ۱۸۰۰ نفر جهت ویزیت به این بیمارستان مراجعه می‌نمایند که در مجموع قریب به ۵۰۰۰ نفر خدمات به انان تا کنون ارائه گردیده است.

سردار اخوان اظهار کرد: این خدمات به هموطنان سیل زده شهرستان پلدختر با هزینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه می‌گردد. این مرکز با بکار گیری بیش از ۲۰ نفر متخصص و فوق تخصص رشته‌های مختلف پزشکی و حدود ۴۰ نفر کادر پرستاری و پیراپزشکی در بخش‌های قید شده مشغول ارائه خدمات درمانی به هموطنان آسیب دیده از سیل می‌باشد. همچنین تا کنون بیش از ۱۰ عمل جراحی سرپایی و گچ گیری در این بیمارستان انجام گردیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاه ، سیل زدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
با سلام
علت اصلی سیل لرستان، نبود سد در لرستان است. وقتی نمایندگان خوزستان در مجلس شورا گیر میدهند که تکمیل و آبگیری سد معشوره در مسیر کشکان و در منطقه لرستان آب حوزستان را محدود میکنند و بعضی نمایندگان هم میپدیرند، نتیجه اش میشود این که همه دیدند
هم لرستان ویران شد، و هم خوزستان زیر آب رفت
آخرین اخبار