نبیان میزان خسارات وارده در حادثه سیل اخیر به شهرستان الیگودرز و روستا‌های اطراف آن را ۱۶۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ظرف ۴۸ ساعت آینده کلیه محور‌های مواصلاتی روستایی که دچار مشکلاتی بودند، بازگشایی می‌شود.

بازگشایی محورهای روستایی شهرستان الیگودرز تا ۴۸ ساعت آیندهبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، علی نبیان با اشاره به بازدید میدانی از شهرستان الیگودرز و مناطق روستایی آن اظهار داشت: با هدف ایجاد وحدت رویه و اولویت بندی اقدامات اجرایی جلساتی را نیز با فرماندار، مسئولان استانی و ملی برگزار کردیم تا میزان خسارات به این شهرستان و سایر روستا‌های پیرامون آن برآورد شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه به دستور وزیر راه و شهرسازی و به نمایندگی از ایشان به لرستان سفر کرده است، گفت: استان‌های اصفهان، مرکزی، همدان و یزد به عنوان استان‌های معین حادثه سیل اخیر لرستان معرفی شدند که دستگاه‌های ذیربط این استان‌ها در حال عملیات امدادرسانی در منطقه هستند و در حال حاضر تمامی امکانات برای امداد رسانی به این مناطق بسیج شده اند.

نبیان افزود: ظرف ۴۸ ساعت آینده کلیه محور‌های مواصلاتی روستایی که دچار مشکلاتی بودند با همت و تلاش همکاران راهداری و راه و شهرسازی بازگشایی می‌شوند و بازسازی واحد‌های مسکونی آسیب‌دیده، ابنیه، پل‌ها و سایر زیرساخت‌های شهرستان با تامین اعتبار آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: امکان افزایش خسارت سیل به راه‌ها تا ۲ هزار میلیارد تومان


وی میزان خسارات وارده به ابنیه، راه‌های روستایی، پل‌ها و سایر زیربنا‌های شهرستان الیگودرز را ۱۶۹ میلیاردتومان اعلام و تاکید کرد: با تامین منابع، بازسازی کامل الیگودرز و سایر روستا‌های پیرامون آن آغاز خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی عملیات امدادرسانی به این شهرستان و روستا‌های اطراف آن شبانه‌روزی توصیف کرد و توضیح داد: عملیات امدادرسانی از سوی دولت، هلال احمر، خیرین و سایر نهاد‌ها در حال انجام است. با بازگشایی‌هایی که ساعت به ساعت در محور‌های روستایی داریم امیدواریم تا مشکلات امدادرسانی را کاهش داده و این عملیات را با دقت و سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/

خسارت های وارده به الیگودرز بر اثر سیل به ۱۶۹ میلیارد تومان رسید

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار