بنیاد برکت امام رضا(ع) چند صد تخته فرش در بین مردم سیل زده استان گلستان توزیع کرد تا روی بخشی از زخم‌های این مردم عزیز مرهم بگذارد.

اقدام نیکوکارانه بنیاد برکت امام رضا(ع) به مردم آسیب دیده استان گلستان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بنیاد برکت امام رضا(ع) از جمله نهادهای زیر مجموعه آستان قدس رضوی با حضور در مناطق سیل زده استان گلستان، ششصد تخته فرش را بین هم وطنان عزیز در این مناطق توزیع کرد.

وقوع سیل شدید در بسیاری از نقاط ایران آسیب‌های سنگینی را به اموال و منازل مسکونی ساکنان این مناطق وارد کرده است. هر چند از همان روزهای ابتدایی سیل مردم و مسئولان در کنار یکدیگر به کمک آسیب دیدگان رفتند ولی حجم خسارات وارده تا حدی است که در بازه زمانی بسیار کوتاه حل نمی‌شود و تنها با یاری تمام مردم ایران می‌توان دوباره امید را به مردم استان‌های سیل زده برگرداند.

در این شرایط علاوه بر مردم فهیم ایران بنیاد‌ها و نهاد‌های خصوصی و وابسته به سازمان‌های دولتی نیز در حد توان به یاری روستاییان و مردم آسیب دیده از حادثه سیل شتافتند و در صدد هستند تا با جبران بخشی هرچند کوچک از مشکلات این مردم مرهمی روی زخم‌های آنان بگذارند.

در ادامه فیلمی از توزیع فرش در میان مردم سیل زده را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: کمک علیرضا بیرانوند به مردم مناطق سیل‌زده لرستان +عکس و فیلم


انتهای پیام/

توزیع فرش در میان مردم سیل زده استان گلستان

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.