معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف اصفهان گفت:۴ میلیون زائر از خدمات بقاع متبرکه استفاده کردند و همچنین در حدود یک میلیون نفر زائر و مسافر نیز از امکانات اسکان موقت و دائم این اماکن بهره‌مند شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین، ولی الله روان معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف اصفهان با اشاره به طرح آرامش بهاری، اظهار داشت: از ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۵ فروردین سال جاری در ۳۱۹ بقعه متبرکه استان این طرح اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ۴ میلیون زائر از خدمات بقاع متبرکه استفاده کردند و همچنین در حدود یک میلیون نفر زائر و مسافر نیز از امکانات اسکان موقت و دائم این اماکن بهره‌مند شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف اصفهان با بیان اینکه شرایط جوی استان نیز در آن ایام مناسب نبود، گفت: با توجه به شرایط نا آرام جوی و بحران سیل در استان، مراکز دینی میزبان تعداد زیادی از مسافران و گردشگران بودند و آنان را اسکان دادند.

وی تصریح کرد: سیلاب‌ها و روان‌آب‌ها، خسارتی به این مراکز دینی وارد نکرد و مهمانسرا‌ها و سالن‌های آستان مقدس امامزادگان برای اسکان اضطراری پیش بینی و خدمات به هموطنان ارائه شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین روان ادامه داد: ۲۰۰ بقعه متبرکه در استان قابلیت اسکان مسافران را دارند که ۱۵۱ باب آن دارای سوئیت و زائرسرا است و در نوروز امسال بیش از یک میلیون نفر در این مراکز دینی اسکان داده شدند.

انتهای پیام/م

 

اجرای طرح آرامش بهاری در 319 بقعه متبرکه استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار