معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سازمان‌های فرهنگی و هنری برای بازسازی روحیه حادثه‌دیدگان وارد عمل شوند و کار‌های لازم را انجام دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی در نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی، افزود: امیدواریم در کنار تلاش برای جبران خسارت‌های مادی سیل زدگان، به خسارت‌های روحی و معنوی واردشده به این افراد هم به صورت ویژه توجه شود.

وی با تشکر از تلاش‌های حوزه هنری بوشهر و حساسیت نسبت به مسائل هنری، ادامه داد: همه تولیدات هنری کشور در سایه انقلاب اسلامی تولید می‌شود و متعهد و معناگرا هستند و نباید هنر کشور را نباید به هنر متعهد و غیرمتعهد تفکیک کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر لزوم تلاش برای افزایش تولیدات هنری و تولید برنامه برای همه گروه‌های سنی تاکید کرد و گفت: انتخاب چهره برتر هنری باید به گونه‌ای باشد که اکثریت قابل توجهی اقناع شوند و جامعه باید حس کند که بهترین انتخاب صورت گرفته است.

خورشیدی همچنین یاد جمشید مشایخی هنرمند سینمای کشور و حسین جلال پور شاعر گناوه‌ای که در روز‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشت.

بیستم فروردین به مناسبت سالگرد شهادت سیدمرتضی آوینی با عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده و سرآغاز هفته هنر انقلابی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ک

تولیدات هنری کشور متعهد هستند

 

 

برچسب ها: هنرهای تجسمی ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.