باشگاه تراکتورسازی طبق قانون فیفا می‌تواند قرارداد اروین را به صورت یک طرفه فسخ کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لی اروین بازیکن خارجی تراکتورسازی بعد از آخرین بازی این تیم در سال ۹۷ راهی کشورش شد و تاکنون هم به تبریز بازنگشته است.

اروین مدتی پیش هم با تاخیر به تبریز بازگشت، اما گویا قرار نیست این بار این بازیکن به ایران بازگردد چرا که این بازیکن از فرم بدنی ایده آل به دور است و به نظر نمی‌رسد لیکنز از این بازیکن تا آخر فصل استفاده کند.

در حالی که گفته می‌شود اروین با باشگاه تراکتورسازی ۴ سال قرارداد دارد و برای تسویه حساب با این باشگاه باید به تبریز بازگردد، اما مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی اعلام کرد که طبق قانون فیفا اگر بازیکنی در تمرینات تیمش شرکت نکند باشگاه می‌تواند یک طرفه قرارداد بازیکن بی انضباط خود را فسخ کند.

البته باشگاه تراکتورسازی هنوز تصمیم نهایی برای فسخ قرارداد اروین نگرفته است و باید دید وضعیت این بازیکن خارجی چه زمانی مشخص می‌شود.

کوین کنستانت ستاره سابق آث میلان هم اعلام کرده بود که بعد از ایام عید به تبریز باز می‌گردد، اما هنوز خبری از این بازیکن خارجی نیست.

البته مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی بیان کرد که کنستانت خیلی دوست دارد به تبریز بازگردد، اما باید شرایط بدنی و جسمانی او مطلوب شود تا بتواند در تیم ما بازی کند.


 بیشتر بخوانید: 

اروین در لیست بازیکنان تراکتورسازی قرار می‌گیرد

مهاجم تراکتورسازی تا تعیین تکلیفش انفرادی تمرین می‌کند

مهاجم ناراضی به تبریز باز می‌گردد


انتهای پیام/  

آخرین وضعیت بازیکنان خارجی تراکتورسازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار