رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان گفت:همزمان با آغاز فعالیت مراکز پذیرش و اسکان مسافران نوروزی تا ۱۴ فروردین ماه جاری ۶۸ هزار و ۲۴۴ نفر روز مسافر در مراکز اقامتی پیش بینی شده در سطح استان پذیرش و اسکان یافتند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عیسی رحیمی گفت: در ایام تعطیلات نوروز 98، تعداد ۲۷ هزار و ۲۹۸ نفر مهمان در قالب ۶ هزار و ۱۰۰ خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه تعداد مسافران اسکان داده شده در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان در نوروز سال گذشته را ۱۳۷ هزار و ۷۳۲ نفر روز اعلام کرد و افزود: این آمار نشان می‌دهد که تعداد مسافران نوروزی امسال نسبت به سال گذشته با کاهش ۵۰ درصدی روبرو بوده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در نوروز ۹۸ تعداد ۱۶ مرکز پذیرش در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه آموزش و پرورش استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به مهمانان فرهنگی پیش بینی شد که از این تعداد ۲ مرکز در سنندج مستقر بود.

رحیمی گفت: در این ایام، ۱۵۹ مدرسه با یک هزار و ۲۳۹ کلاس و اتاق برای اسکان مهمانان فرهنگی مهیا شده بود و حدود ۴۴۴ نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به مهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه دادند.

گفتنی است؛ فعالیت مراکز پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در استان کردستان از ۲۸ اسفند پارسال آغاز و تا ۱۶ فروردین ماه جاری ادامه داشت.

انتهای پیام/م

پذیرش واسکان مسافران نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان

 

برچسب ها: نوروز 98 ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.