مشکین‌فام گفت: در مجموع در سال ۹۷، ۶ عرشه دریایی در مدار تولید قرار گرفت که رکورد جدیدی در اجرای پروژه‌های پارس جنوبی است.

۶ عرشه دریایی در مدار تولید قرار گرفت/توسعه میدان‌های گازی کیش، بلال و فرزادبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مشکین‌فام مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در نخستین سفر سال ۹۸ به عسلویه در جمع کارکنان این شرکت با اشاره به محقق شدن اهداف تکلیفی وزارت نفت برای توسعه میدان گازی پارس جنوبی گفت: سال ۹۷، سال پرمشغله‌ای برای کارکنان شرکت نفت و گاز پارس بود.

وی از حفر و تکمیل ۴۱ حلقه چاه دریایی، هشت ردیف شیرین‌سازی گاز ترش در بخش‌های پالایشگاهی و افتتاح فاز‌های ۱۳ و ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی در اسفندماه پارسال به‌عنوان اقدام‌های انجام شده در سال ۹۷ نام برد و افزود: با احتساب عملیاتی شدن دو سکوی دریایی از فاز ۱۴ پارس جنوبی، در مجموع در سال ۹۷، ۶ عرشه دریایی در مدار تولید قرار گرفت که رکورد جدیدی در اجرای پروژه‌های پارس جنوبی است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس نحوه عملکرد این شرکت را در سال ۹۷ سبب رضایتمندی وزیر نفت دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز در پیام نوروزی سال ۹۸، بهره‌برداری از فاز‌های پارس جنوبی را مظهر اقتدار ملت ایران و واکنش محکمی در مقابل نقشه‌های دشمنان اعلام کردند که افتخار بزرگی برای یکایک کارکنان شرکت نفت و گاز پارس به شمار می‌آید.


وی با اشاره به مسئولیت‌های جدید این شرکت در سال پیش رو بیان کرد: با محول شدن توسعه میدان‌های گازی جدید به شرکت نفت و گاز پارس از جمله میدان گازی کیش، بخش شرقی میدان پارس جنوبی (بلال) و میدان گازی فرزاد و لزوم مدیریت هرچه مطلوب‌تر این پروژه‌ها، فعالیت‌ها در شرکت نفت و گاز پارس بسیار فشرده‌تر از گذشته خواهد بود.

محمد مشکین‌فام ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف در سال ۹۸ و همکاری همه کارکنان، شرکت نفت و گاز پارس همچون گذشته از آزمون بزرگ توسعه میدان‌های مشترک و صیانت از سرمایه‌های ملی، سربلند و با اقتدار عبور کند.

انتهای پیام/

حفر و تکمیل ۴۱ حلقه چاه دریایی و ۸ ردیف شیرین‌سازی گاز ترش در بخش‌های پالایشگاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار