رئیس اورژانس استان بوشهر گفت:در اجرای طرح نوروزی، حوادث ترافیکی ۵۳ درصد و تعداد فوتی‌ها ۳۶ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر عبدالرحیم دادجو افزود: از ابتدای طرح امداد نوروزی، تعداد فوتی های استان از مجموع حوادث ترافیکی و غیرترافیکی ٥٢ نفر بوده که از این تعداد ٩ نفر مربوط به حوادث ترافیکی و ٤٣ نفر مربوط به حوادث غیر ترافیکی بوده است.

وی با اشاره به افزایش ۵۵ درصدی ماموریت‌های اورژانس نسبت به سال گذشته، ادامه داد: نیرو‌های اورژانس در طرح امداد نوروزی از ۲۵ اسفند پارسال تا پایان ۱۶ فروردین امسال، سه هزار و ۸۷۹ ماموریت انجام دادند که از مجموع عملیات‌های ثبت شده ۷۷۵ ماموریت ترافیکی و سه هزار و ۱۰۴ ماموریت غیرترافیکی بوده است.

رئیس اورژانس استان بوشهر بیان کرد: در اجرای طرح امداد نوروزی نیرو‌های اورژانس استان بوشهر هزار و ۷۷۵ نفر را به بیمارستان انتقال دادند که از این شمار، ۷۹۷ نفر از مصدومان حوادث ترافیکی بودند.

دادجو گفت: نیروهای ما به دو هزار و ۶ فرد هم در محل خدمات درمانی ارائه کردند که از این تعداد ۱۲۸ مورد مربوط به ماموریت‌های ترافیکی است.

وی یادآور شد: در تعطیلات نوروزی به منظور خدمات رسانی بهتر به مهمانان نوروزی ۵۳ پایگاه اورژانس و ۱۰ پایگاه سلامت نوروزی در استان بوشهر فعال بودند.

انتهای پیام/ک

سه هزار و ۸۷۹ ماموریت اورژانس استان بوشهر در تعطیلات نوروزی

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.