مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:حافظین و برندگانی استانی مسابقات قرآنی به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.

فعالین قرآنی استان زنجان به دیدار مقام معظم رهبری  می‌روندمدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه  استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،همه ساله بعد از اتمام مسابقات بین المللی قرآن کریم نفرات برتر قرآنی استان‌ها به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند که در همین راستا ۳۵ نفر از حافظین و نفرات برتر قرآنی استان نیز در این دیدار که ۲۶ ماه جاری انجام می‌شود حضور خواهند داشت.

شکوری همچنین با اشاره به اینکه ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی از ابتدای بهمن ماه آغاز شده است گفت:ثبت نام تا ۲۰ فروردین امسال ادامه دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد:علاقمندان برای ثبت‌نام و شرکت در این دور از مسابقات علاوه بر مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان محل سکونت خود می‌توانند از طریق آدرس http://quraniran.ir/Competitions/register.aspx مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف از جمله حفظ، قرائت، ترتیل، معارف قرآن و عترت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن
 
 ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه استان زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.