فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف ۶۴ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودروی اتوبوس مسافربری توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "محمد حسین بابا کلانی"فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از بنادر جنوب کشور به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه، تعداد ۶۴ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی و قاچاق کشف شد.

سرهنگ بابا کلانی با بیان اینکه ارزش این محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شده است افزود: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

 

کشف سیگار قاچاق در شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار