رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:کشاورزان خسارت دیده ناشی از سیل برای تکمیل پرونده به مراکز جهاد کشاورزی دهستان ها مراجعه کنند.

کشاورزان خسارت دیده به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنندرئیس  جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت:کارشناسان جهاد کشاورزی تا پایان کار در کنار کشاورزان خسارت دیده بوده و از هیچ کوششی برای جبران خسارت این عزیزان فروگذار نخواهند بود.

نوربخش حاتمی بیان کرد:مدیریت اصولی و تلاش شبانه روزی ستادمدیریت بحران، خسارت سیل را در کرمانشاه به شکل چشمگیری کاهش داد.

 رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه  افزود: مدیران و پرسنل سازمان جهادکشاورزی با بسیج تمام امکانات و کشیک‌های شبانه روزی در خدمت ستاد مدیریت بحران بودند که مدیریت مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و معاونین ایشان و حضور شبانه روزی آن‌ها در ساماندهی و فرمامدهی ستاد مدیریت بحران، بسیار مهم و تأثیر گذار بوده و باعث کاهش خسارات سیل در استان شده است.

حاتمی افزود: براساس مصوبات ستادمدیریت بحران استانداری تمام مدیران ستادی، شهرستانی و مراکز جهادکشاورزی دهستان‌های استان کرمانشاه از لحظه وقوع سیل حتی روز‌های تعطیل در روستا‌ها حضور داشته و ضمن استفاده از تمام تجهیزات و ماشین آلات پیمانکاران جهت پیشگیری از وقوع خسارت، به سیل زدگان کمک‌های زیادی از جمله توزیع علوفه، انتقال دام‌های در معرض خطر به اماکن امن، بازدید از اماکن دامی و مستندسازی خسارتها، دفن بهداشتی دام‌های تلف شده  انجام دادند.

وی بیان  کرد: خسارت‌ها در مزارع، باغ ها، واحد‌های دام، طیور و آبزیان در حال جمع بندی بوده و با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استانداری، خسارت دیده‌ها برای دریافت کمک‌های بلاعوض مشخص وبراساس مصوبه دولت به آن‌ها خسارت پرداخت می‌شود و برای تسهیلات بدون بهره نیز به بانک‌ها معرفی می‌گردند.

وی توصیه کرد: کشاورزان خسارت دیده برای تکمیل پرونده به مراکز جهاد کشاورزی دهستانهامراجعه کنند.

حاتمی افزود:کارشناسان جهاد کشاورزی تا پایان کار در کنار کشاورزان خسارت دیده بوده و از هیچ کوششی برای جبران خسارت این عزیزان فروگذار نخواهند بود.

انتهای  پیام/ز

کارشناسان جهاد کشاورزی تا پایان کار در کنار کشاورزان خسارت دیده بود

برچسب ها: سیل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.