رییس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه گفت: بر اثر گاز گرفتگی در یکی از روستاهای هرسین کودک جان سپرد و مادر به بیمارستان منتقل شد.

منو اکسید جان یکی از اهالی روستای هرسین را گرفتمدرسی رییس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،با اشاره به اینکه  دریافت گزارش  گاز گرفتگی امروز ۹۸/۱/۱۶ گفت:  این حادثه  ۱۶:۲۰ عصر امروز رخ داد که متاسفانه بر اثر  مسمومیت  کودک هرسینی جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد : مادر کودک  نیز بر اثر این مسمومیت با حالت تنگی نفس و خفگی به بیمارستان  منتقل شد.

وی گفت: این دو تن از اهالی  شهرستان هرسین روستای گاوپناه  بودند که با خودروهای شخصی به بیمارستان بیستون منتقل شدند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه  گفت: احتمالا این حادثه بر اثر استنشاق گاز منو اکسید از آبگرمنی که در حمام نصب شده رخ داده است.

وی بیان کرد: اکنون که هوا رو به گرمی می رود و استفاده از بخاری ها کم می شود در این زمینه امکان وقوع  حادثه کاهش می یابد اما حادثه در کمین بیشتر افرادی را تهدید می کند که ابگرمکن های ود را در حمام نصب کردند که خطر بزرگی به همراه دارد.

مدرسی بیان کرد: به دلیل این دودکش در این مواقع درست عمل نمی کند و ناقص سوخت مصرف می شود  بخارهای  سمی در حمام منتشر می شود و باعث بی حالی و از هوش رفتن فرد می شود که خود نیز مطلع نیست.

انتهای  پیام/ز

 

مسمومیت با گاز منو اکسید در روستای هرسین 

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.