مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد: یک خانواده ۵ نفره در رودخانه کمهره سرخی شیراز سقوط کردند.

سقوط یک خانواده ۵ نفره در رودخانهقانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،گفت: ساعت ۱۳:۳۰ امروز طی تماس شهروندان با سازمان ۱۲۵ مبنی بر سقوط یک خانواده ۵ نفره در رودخانه کهمره سرخی دو تیم غواصی سازمان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دو نفر از این افراد در زمان اولیه نجات یافتند، افزود: با تلاش امدادگران متاسفانه سه نفر که یک نفر آقا حدود ۱۸ سال و دو نفر خانم حدود ۱۸ و ۲۶ سال سن، جان خود را از دست دادند.

قانع ادامه داد:  این خانواده از اتباع افاغنه بودند.

محمد جوواد مرادیان مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس هم گفت: برای امداد رسانی به مصدومان این حادثه بلافاصله یک فروند بالگرد اورژانس به همراه یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه بالگرد اورژانس شیراز برای نجات افراد به مدت دو ساعت به پرواز درآمد،  ادامه داد: متاسفانه با تلاش های تکنسین های اورژانس و احیای قلبی و ریوی ۳ تن از این افراد جان خود را از دست دادند.

مدیر اورژانس فارس تصریح کرد: اورژانس ۱۱۵ استان فارس در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت به بیماران و مصدومان است.

انتهای پیام/م

مرگ سه تن بر اثر سقوط در رودخانه

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار