رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان، از پذیرش ۱۹۵ هزارو ۷۸۶ مسافر نوروزی در استان کرمان خبرداد.

پذیرش و اسکان ۱۹۵ هزار و ۷۸۶ مسافر نوروزی در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمیدرضا میرموسی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تاکنون ۱۹۵هزارو ۷۸۶ نفر در قالب ۵۰هزارو ۲۸۰ خانوار و ۴۵۰هزارو ۳۰۸ نفرروز مسافر نوروزی در ستاد‌های اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان پذیرش و اسکان داده شده اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از هزارو پانصد نفر از عوامل اجرایی ستاد‌های اسکان در استان امر خدمت رسانی مهمانان را به صورت شبانه روزی انجام‌می دهند، افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تاکنون ۵۲/۳۸ درصد رشد خانوار و۵۱/۶۱ درصد رشد نفرات را در اسکان مسافران نوروزی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان کرمان داشته ایم.

میرموسی با بیان اینکه عوامل اجرایی باید حس خلق و مهمان نوازی را برای مهمانان استان در دستور کار خود قرار دهند، تصریح کرد: تاکنون استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و تهران به ترتیب بیشترین بازدید را از استان کرمان داشته اند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان به اشاره به اینکه در در شانزدهمین روز از سال جدید۲۷۲ خانوار در قالب هزارو یک نفر و ۲هزارو۳۰۲نفرروز مسافر نوروزی در ستاد‌های اسکان استان پذیرش شده اند، بیان داشت: تاکنون شهرستان های، سیرجان، ناحیه دو، ناحیه یک، راور، بم، شهربابک و انار به ترتیب بیشترین آمار پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی را در استان به خود اختصاص داده اند.


انتهای پیام/س

 

ارزیابی عملکرد پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار