یک عضو حزب حاکم ترکیه از افزایش آرای انتخاباتی این حزب در استانبول پس از بازشماری آرا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون تی‌آرتی، ­ «بایرام شَن اوجاک»، رئیس تشکیلات استانی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه، گفت با شمارش دوباره آرای انتخابات شهرداری در استانبول، آرای این حزب افزایش یافته است.

او ساعاتی پیش با اعلام اینکه باز شماری آرا در استانبول همچنان ادامه دارد، گفت: با شمارش دوباره آراء در استانبول آرای ما افزایش یافته است. در نتیجه اعتراضات به نتیجه شمارش آرا در استانبول آرای ما ۱۱ هزار رای افزایش یافته بود و اکنون این رقم به ۱۲ هزار و ۳۰۰ رسیده و همچنان در حال افزایش است. تا آخرین لحظه از آرای مردم صیانت خواهیم کرد.

این عضو حزب حاکم ترکیه در گفتگو با خبرنگاران در استانبول افزود: شمارش دوباره آرای باطله با تصمیم شورای انتخابات استان همچنان ادامه دارد. آرای مذکور به صورت کاملا شفاف باز شماری می‌شود.

شن اوجاک گفت: از دیدگاه ما هر یک رای نیز بسیار با اهمیت است، زیرا مردم به پای صندوق‌های رای رفتند و اراده خود را به نمایش گذاشتند. ما نیز تا آخر باید در کنار خواسته مردم باشیم و صرف نظر از اینکه نتیجه چه خواهد بود از آرای آنان محافظت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، انتخایات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار