معاون مالی سازمان اورژانس کشور غرق نشده و هویت پیکر پیدا شده هنوز در هاله ابهام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، صبح امروز خبر غرق شدن فردی با عنوان دکتر همراهی معاون امور مالی سازمان اورژانس کشور در خبرگزاری ها و فضای مجازی منتشر شد که واکنش های ضد و نقیضی به همراه داشت.

شیروانی رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر صبح امروز اعلام کرد جنازه فرد ۶۰ ساله ای که در رودخانه بخش کجور نوشهر پیدا شد به گفته منابع محلی و مقیم منطقه مربوط به دکتر همراهی معاون امور مالی سازمان اورژانس است.

وی افزود: هویت جان باخته با عنوان معاون اورژانس کشور برای ما هنوز ثابت نشده است.

از سویی دیگر اشکپور سخنگوی اورژانس ۱۱۵ مازندران نیز گفت: شخصی به نام دکتر همراهی معاون امور مالی اورژانس کشور نبوده و نیست و خبری مبنی برغرق شدن هیچ کدام از معاونان سازمان اورژانس کشور به مرکز پیام استان اعلام نشده است.

سعادتفر سخنگوی پزشکی قانونی مازندران نیزلحظاتی قبل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: جنازه فرد 60 ساله ای که در رودخانه غرق شده است به پزشکی قانونی نوشهر منتقل شد.

وی در خصوص هویت این جان باخته گفت: هنوز خانواده این مرحوم برای شناسایی به پزشکی قانونی مراجعه نکردند و هویت این فرد پس ازطی مراحل قانونی و قضایی اعلام خواهد شد.

برخی منابع غیر رسمی اعلام کردند فرد جان باخته کارمند سابق حسابداری سازمان اورژانس کشور  بود.


انتهای پیام/ک
 


نامشخص بودن هویت مرد جان باخته در رودخانه نوشهر

برچسب ها: اورژانس ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.