مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویان ومعلولان استان بر اثر سیل دچار خسارت شده است که پس از بررسی میزان خسارت، مددجویان از طریق بهزیستی مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.

علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت: بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویان ومعلولان استان بر اثر سیل دچار خسارت شده است که از مدیران بهزیستی شهرستان‌ها خواسته شده تا ضمن بازدید دقیق از واحد‌های خسارت دیده، در اسرع وقت برآورد خسارت را اعلام کنند.

وارثی اضافه کرد: پس از بررسی میزان خسارت، مددجویان از طریق بهزیستی مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.

وی گفت:: با توجه به پراکندگی مددجویان در قسمت‌های آسیب خیز و روستا‌ها پیش بینی می‌شود میزان خسارت زیاد باشد.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه با اشاره به راه اندازی پویش مهربانی از مردم نوع دوست استان خواست با شرکت در این پویش یاور سیل زدگان در استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان باشند.

وارثی اضافه کرد: برای جمع آوری کمک‌های نقدی شماره حساب ۲۵۰۴۹۲۱۳۴۵۳۲۲۸۱ بانک توسعه تعاون، شماره کارت مجازی حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۵۷۰۲۶۲۰ و همچنین سامانه #۱۴۰۰۰۰۹*۴*۷۳۳* در نظر گرفته شده است.

مدیر کل بهزیستی استان گفت:: همچنین پایگاه‌های مستقر در ادارات بهزیستی در شهرستان‌های استان، علاوه بر کمک‌های نقدی، آماده دریافت کمک‌های غیر نقدی اعم از مواد غذایی، پتو، زیر انداز، شیر خشک، ملزومات بهداشتی، آب معدنی، وسایل توانبخشی، البسه و وسایل ضروری زندگی است.

انتهای پیام/ک

آغاز پویش مهربانی در قزوین

برچسب ها: بهزیستی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار