رئیس سازمان اورژانس بابل از نجات ۵۵۰ بیمار و مصدوم تصادفی از آغاز طرح نوروزی تاکنون در استان خبر داد.

لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به اجرای طرح نوروزی اورژانس در این شهرستان اشاره کرد و گفت:در این طرح ۹۵ پرسنل در هفت ایستگاه سلامت، ۱۲ پایگاه فعال و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مسافران نوروزی خدمات پزشکی ارائه می‌دهند.
 
وی با بیان اینکه طرح نوروزی اورژانس بابل از ۲۵ اسفندماه پارسال آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد، افزود: در این مدت ۵ هزار و ۱۳۴ تماس با مرکز پیام اورژانس این شهر گرفته که از این تعداد هزار و ۲۷۶ ماموریت پزشکی انجام شد.
 
رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: از این تعداد ماموریت ۵۲۹ ماموریت آن شهری ۷۰۴ ماموریت جاده‌ای و ۴۳ ماموریت هم ایستگاه سلامت بوده است.
 
لعلی افزود: در این مدت سازمان اورژانس بابل ۲۶۷ ماموریت تصادف انجام داده است و ۵۵۰ بیمار و مصدوم را به بیمارستان‌های این شهرستان منتقل کردند.

وی گفت: میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان درطرح امداد نوروزی امسال شهری ۸ دقیقه و میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان جاده‌ای ۱۲ دقیقه بود.
 
وی افزود: بعداز ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ بابل بوده ماموریت‌های قلبی با ۷۶ مورد وماموریت تنفسی با ۳۱ مورد و ماموریت سکته مغزی با ۱۱ مورد بوده است.
 
لعلی گفت: واحد mmc این سازمان ۲۷ بیمار برای انتقال از یک به بیمارستان دیگر هما هنگی را انجام داده و بیمار منتقل شد.
 
انتهای پیام/آ



هزار و ۲۷۶ ماموریت سازمان اورژانس بابل در طرح طرح نوروز

برچسب ها: نوروز ، گردشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.