امروز با ورود سامانه بارشی جدید، بارندگی در استان های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، فارس و بوشهر شدت می گیرد.

آسمان غرب کشور امروز بارانی است/به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آخرین تحلیل های هواشناسی، امروز جمعه با ورود سامانه بارشی در استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب ، نواحی غربی و مرکزی خلیج فارس، استان های واقع در دامنه های البرز غربی و زاگرس مرکزی، استان های فارس و بوشهر، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و نواحی مرکزی کرمان، شمال هرمزگان، شرق، شمال شرق ، بخش های مرکزی کشور و استان های واقع در دامنه های البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

این سامانه در روز شنبه تقویت شده و علاوه بر نواحی ذکر شده، بتدریج سواحل غربی خزر را در بر می گیرد.

شدت بارش در بعد از ظهر جمعه در نیمه جنوبی آذربایجان غربی، نیمه جنوبی آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، بخش غربی فارس، شمال بوشهر و شنبه در شمال شرق خوزستان، جنوب لرستان، نیمه غربی چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب کرمانشاه، نیمه شمالی استان های فارس و بوشهر، خراسان رضوی، برخی نقاط آذربایجان شرقی و غربی است.


بیشتر بخوانید: رگبار پراکنده مهمان آسمان پایتخت می‌شود/ ورود سامانه جدید بارشی به غرب کشور + جدول


از اواخر وقت شنبه از میزان فعالیت سامانه از سمت غرب کاسته شده و عمده فعالیت آن تا ظهر یکشنبه در شمال شرق کشور در استان های خراسان شمالی و رضوی، شرق سمنان و دامنه های البرز شرقی خواهد بود. لازم به ذکر است در این مدت بارش در ارتفاعات البرز غربی، مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی به صورت برف است. روزهای جمعه و شنبه خلیج فارس مواج و طوفانی است.

آسمان غرب کشور امروز بارانی است/

آسمان غرب کشور امروز بارانی است/

آسمان غرب کشور امروز بارانی است/

 

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در ۱۶ فروردین ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Amirhosein
۲۲:۲۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
در جدول اعلام شده هیچ جا بارش شدید و متوالی ذکر نشده ، پس چطور اعلام کردید طغیان رودخانه های کارون و دز وجود دارد، در تمام نقاط سیل زده و در زمان ورود سیل به شهر ها هیچ بارانی مشاهده نشد، یعنی تمام شهر ها را به آب دادند فقط بخاطر لایروبی سدها نه سیل و باران شدید؟؟؟؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
خدایا ممنونت از این عیدیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
خو ی دفعه بنویسین کل ایران
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
کاش جدول سدهای تمام استانهای کشور،دریاچه ارومیه وجدول تالاب هارا هم هرهفته چاپ میشدو می دیدیدکه چقدردنبال کننده وعلاقه مندان به این موضوعات روداره بعدازاین همه خشکسال
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
واسم سواله که آیا این ابرها خودشون میان؟ یا برای ایجاد سیل بیشتر و فشار بیشتر بر ایران توسط رئیس خزانه داری آمریکا ارسال شدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
همیشه همینجور جدولی بذارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
انشالله شاهد هیچ حادثه ای دیگه نباشیم
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
برای من سواله آیا ایلام نمی باره ؟
آخرین اخبار