بی نیاز گفت: مسیر جدیدی برای رفت و آمد ماشین آلات سنگین به منطقه معمولان استان لرستان ایجاد می‌شود.

ایجاد مسیر جدید به معمولان برای تردد ماشین آلات سنگین تا ساعاتی دیگرسخنگوی وزارت راه وشهرسازی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از بازگشایی اولین مسیر دسترسی معمولان تا ۲ ساعت دیگر خبر داد و گفت: اولین مسیر دسترسی برای ماشین آلات سنگین و ورود نیروهای متخصص و راهساز تا ۲ ساعت دیگر ایجاد می شود.

وی گفت: هم اکنون با مدیریت دقیق و با سرعت نیروهای شرکت ساخت و توسعه زیریناهای حمل ونقل ، سازمان راهداری و بخش خصوصی اولین مسیر دسترسی به منطقه سیل زده معمولان در استان لرستان بازگشایی شده و به زودی مسیر جدیدی برای رفت آمد نیروهای امدادی و ساکنان این منطقه هم ایجاد می شود.


بیشتر بخوانید: آزادراه خرم‌آباد به پل زال سالم است / ایجاد مسیر دسترسی موقت به معمولان تا پایان امروز


مدیر روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی اظهار کرد: تمامی مسیرهای دسترسی این منطقه به دلیل سیل و رانش زمین از بین رفته و مشکلات بسیاری برای نیروهای متخصص و همچنین برای ایجاد مسیر وجود دارد که خوشبختانه با استفاده از نیروهای متخصص راهسازی اولین مسیر در این منطقه را ایجاد کردیم.

بی نیاز در پایان تاکید کرد:  همکاران راهداری و نیروهای راهسازی تلاش خود را برای بازگشایی معابر مسدود شده در استان لرستان به ویژه منطقه معمولان به کار گرفته اند و به زودی مسیر جدید برای عبور و مرور ایجاد می شود.

گفتنی است خیر الله خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: متاسفانه طی بازدیدی که از این محدوده انجام دادیم مشخص شد که جاده قدیم به صورت کامل تخریب شده است و  آن محدوده با مشکلات بسیار زیادی مواجه هست.

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های حمل و نقل کشور ابراز کرد: از آزاد راه به جاده قدیم که به معمولان و پلدختر دسترسی ایجاد می‌کند حدود ۱۰ تا ۱۲ کیلومتر به صورت کامل  جسم جاده هم تخریب شده است.

وی افزود: طبق قولی که دادیم امیدواریم با همکاری تمامی راهداران و راهسازان این جاده را تا پایان امروز ترمیم کنیم. 

انتهای پیام/

تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری برای بازگشایی مسیر معمولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار