رئیس اورژانس فارس گفت: در روز چهاردهم فروردین، ۱۱۲ مورد ماموریت امدادی مربوط به حوادث ترافیکی به همت امدادگران پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای استان فارس صورت گرفته است.

محمدجواد مرادیان مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت:در  چهاردهمین روز از سال جدید بیش از ۸۶۱ ماموریت امدادی از سوی نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ فارس در شهر‌ها و جاده‌های استان انجام شد.

وی افزود: از ۸۱۶ ماموریت امدادی، ۴۰۹ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی در شهر‌های استان و ۳۳۹ مورد نیز مربوط به حوادث غیرترافیکی در جاده‌های استان بوده است.

مرادیان در خصوص دیگر ماموریت‌های امدادی اورژانس، ادامه داد: ۵۳ مورد از این ماموریت‌ها مربوط به حوادث ترافیکی در شهر‌های استان و ۵۹ مورد نیز به حوادث ترافیکی در جاده‌های استان اختصاص دارد، همچنین یک مورد از ماموریت‌های اورژانس نیز با بالگرد صورت گرفت که در خصوص حوادث غیرترافیکی بود.

مرادیان رسیدگی به ۱۶۵ مورد مراجعه به کمپ‌های نوروزی اورژانس را از دیگر خدمات نیرو‌های اورژانس فارس عنوان کرد.

او یادآور شد: همچنین بر اثر بی توجهی به هشدار‌های ایمنی، شش نفر با گاز مونوکسیدکرین مسموم شدند.

رئیس اورژانس فارس با بیان اینکه مسمومیت با گاز مونواکسید کربن علایمی شبیه به سرماخوردگی دارد و فرد را دچار آب ریزش بینی، سردرد و سوزش چشم می‌ کند، تصریح کرد: مردم باید دقت کنند که اگر در یک زمان چند نفر در داخل یک محیط بسته دچار علائم بالا شوند به احتمال زیاد در خطر گاز مونواکسید کربن قرار دارند.
انتهای پیام/م

انجام بیش از ۸۰۰ ماموریت امدادی در فارس

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار