نماینده ولی فقیه در استان گفت: حضور نیروهای مسلح و حضور میدانی بسیج و مردم در کمک به مردم حادثه دیده افتخار آمیز است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: حوادث سیلی که امسال پیش آمد بسیار سنگین بود اما مردم پس از شنیدن فرمان مقام معظم رهبری همانند زلزله کرمانشاه وارد میدان شدند و گزارشات میدانی که پس از آن به گوش رسید بسیار امیدوار کننده و خوشحال کننده بود.

وی افزود:  کار نیروی انتظامی بسیار ارزشمند است و ماموریت اصلی نیروی انتظامی در ایام نوروز قبل از سال آغاز شده و حدود یک ماه تلاش و زحمت بی وقفه را شاهد هستیم و به هر میزانی که به خاطر تلاش شما عده ی بیشتری بر اساس اجرای مقررات به سلامت به خانه های خود بازگشته اند، به همان میزان خستگی را از جان شما بیرون می کند.

آیت الله عبادی گفت: امسال، سال رونق تولید نامیده شده است که بسیار کلمه پر معنی است و رونق  تولید وقتی حاصل می شود که همه مقدمات آن نیز حاصل گردد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: آن دسته از افرادی که گوششان باز است و فرمان رهبر انقلاب را می شنوند، توجه دارند که وقتی می توان شاهد رونق تولید بود، که همزمان با تولید، همکاری ها و نظارت ها به صورت دقیق وجود داشته باشد.

آیت الله عبادی همچنین افزود: در حفظ امنیت و حفاظت اطلاعات با چشمانی بیدار زحمات بسیاری صورت می گیرد تا مردم در آسایش و امنیت باشند.

وی گفت: یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر همان اقداماتی است که نیروی انتظامی انجام می دهد و از بهترین عبادات محسوب می شود.

آیت الله عبادی همچنین افزود: برخی افراد به جای نشستن، دست ها را بالا زدند و برای خدمت به مردم راهی مناطق دوردست و محروم شده اند، لذا نباید این تفکر را به فراموشی سپرد.

انتهای پیام/ ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار