رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه از حضور چشمگیر زائران در جوار بقعه متبرکه امامزاده سید جلال الدین (ع) باباگرگر خبر داد.

اجرای نیت و کمک به نیازمندان در روز طبیعترئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: بقعه متبرکه امامزاده سید جلال الدین (ع) باباگرگر شهرستان قروه در روز طبیعت میزبان زائران و میهمانانی از جای جای کشور عزیزمان ایران اسلامی بود که این مهم نشان دهنده احترام و جایگاه عظیم این بقعه متبرکه بین مردم منطقه میباشد.

حجت الاسلام مهدی مرادی با اشاره به حضور بیش از ۵۰ هزار نفر در جوار این بقعه متبرکه در روز طبیعت گفت: یکی از اولویت‌های سازمان اوقاف در طرح نوروزی آرامش بهاری اجرای نیت در جوار بقاع متبرکه و کمک به نیازمندان میباشد که در روز طبیعت ۵۰ بسته سبد کالا شامل ارزاق متنوع بین زائران کم توان تقسیم گردید.

مرادی ادامه داد: از ابتدای برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری  و در راستای اجرای امینانه نیت واقفین و از محل موقوفه میر محمود حسینی مبلغ ۲۵ میلیون تومان کمک نقدی و ارزاق به نیازمندان اهدا شده و همچنین در ایام مختلف تعداد ۱۰۰۰ نفر اطعام شدند

۵۰ هزار زائر روز طبیعت را در جوار بقعه متبرکه امامزاده سید جلال الدین (ع) باباگرگر گذراندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.