فرمانده هوا دریای نیروی دریایی ارتش گفت: تجهیزات و امکانات هوادریای نیروی دریایی ارتش آماده امدادرسانی در مناطق سیل زده استان‌ها هستند.


اعزام قایق‌های امدادی به مناطق سیل زده برای اولین بار توسط هواپیمای F۲۷/ تکاوران و غواصان نداجا در حال امدادرسانی به مردمامیر دریادار دوم منصور روح الامینی، فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره امداد رسانی به مناطق سیل زده اظهار کرد: ۴ فروند هواپیمای اف ۲۷ و بالگرد‌ای بی ۲۱۲ به همراه تکاوران، غواصان، تجهیزات مربوطه امداد و نجات و ۱۶ قایق برای کمک رسانی به اهواز اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این تجهیزات در اهواز مستقر هستند، ادامه داد: تجهیزات مورد اشاره در حال کمک رسانی به مردم سیل زده استان‌های خوزستان و جنوب لرستان هستند.

امیر دریادار روح الامینی با بیان اینکه بنا به نیاز ستاد مدیریت بحران در هر نقطه‌ای امدادرسانی می‌کنیم، افزود: تجهیزات هوادریای نداجا در اهواز مستقر شده و از آن استان امدادرسانی‌ها مدیریت می‌شود.

وی به امدادرسانی‌های صورت گرفته در استان گلستان اشاره کرد و افزود: دو فروند بالگرد‌ای بی ۲۱۲ به مدت ۱۳ روز در مناطق سیل زده مستقر و ۷۵ ساعت پرواز و ۱۸۰ سورتی پرواز انجام دادند.

امیردریادار روح الامینی با بیان اینکه بالگرد‌های هوادریای نیروی دریایی ارتش موادغذایی، آب و کمک‌های لازم را به مناطق سیل زده انتقال دادند، اضافه کرد: بالگرد‌های ما طی این مدت از طلوع آفتاب تا غروب خورشید به طور مداوم به امدادرسانی مردم سیل زده مناطق آق قلا و گمیشان پرداختند.

وی به اقدام بارز هوادریای نیروی دریایی ارتش در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: انتقال لوازم و تجهیزات شناور توسط وسائل پروازی برای اولین بار بود که به مناطق سیل زده انجام شد.

فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش ادامه داد: قایق‌های امداد و نجات برای اولین بار با سریع‌ترین حالت ممکن توسط هواپیمای اف ۲۷ و بالگرد‌های‌ای بی ۲۱۲ به مناطق سیل زده استان گلستان اعزام شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سیل ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میثم.
۱۴:۱۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
درود بر شما دلاوران عزیز که با تمام توان به یاری هموطنان گرفتار شده رفته اید انشاءالله که خداوند اجر این کارهایتان را خواهد داد.
با تشکر از تمام نیروهای مسلح و امدادی که درحال کمک هستند.
آخرین اخبار