مدیر آبفا منطقه آبادان گفت: برای تامین آب آشامیدنی آبادان، اروندکنار و چوئبده در شرایط بحران ناشی از سیلاب مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علیرضا خلیلی نیا مدیر آبفا منطقه آبادان روز گذشته گفت: در شرایط بحرانی و سیلاب احتمالی، تامین آب آشامیدنی در مناطق آبادان، اروندکنار و چوبئده بدون مشکل انجام می شود.

وی تولید روزانه آب آشامیدنی در شهرستان آبادان را ۱۴۰ هزار متر مکعب عنوان کرد و افزود: هر پنج ایستگاه تصفیه خانه آب در شهرستان آبادان تاکنون بدون مشکل و بی وقفه در حال فعالیت و تامین آب آشامیدنی می باشند.

مدیر آبفا منطقه آبادان گفت: در صورت سیلاب احتمالی در شهرستان آبادان این آمادگی را داریم که به وسیله تانکر آب آشامیدنی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

خلیلی نیا ادامه داد: همچنین ۴۰ ایستگاه فاضلاب برای تخلیه فاضلاب شهر آبادان در شرایط بحرانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: چندین پمپ سیار و ثابت نیز برای تخلیه آب در سطح شهر در نظر گرفته شده است تا در صورت جاری شدن سیلاب احتمالی فعالیت کنند.

مدیر آبفا آبادان گفت: برای جلوگیری از آسیب رساندن سیلاب احتمالی به تاسیسات آبی در شهرستان آبادان چندین سیل بند مقابل این ایستگاه ها ساخته شد تا در تامین آب این شهرستان مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام / د

تامین آب آشامیدنی شهروندان

برچسب ها: سیلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.