در نوروز ۹۸ تعداد ۸ هزار خودرو و بیش از ۳۲ هزار مسافر نوروزی در بوستان زائرپذیر غدیر پذیرش شد.

پذیرش ۸ هزار خودرو در بوستان زائرپذیر غدیر️به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  از روز بیست و هفتم اسفندماه ۹۷ تا پانزدهم فروردین ماه امسال حدود ۸ هزار خودروی زائران و مسافران نوروزی در بوستان زائرپذیر غدیر پذیرش شد و بیش از ۳۲ هزار مسافر نوروزی نیز در این بوستان اسکان داده شدند.

همچنین در روز سیزدهم فروردین ماه امسال، تعداد ۲۷ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان مشهدی به همراه زائران و مسافران نوروزی بوستان غدیر را برای گذران روز طبیعت انتخاب کردند.

فعالیت بوستان زائرپذیر غدیر در طول سال ادامه دارد و نسبت به پذیرش مسافران اقدام می‌کند. به طوریکه در شب گذشته چهاردهم فروردین ماه تعداد ۱۲۰ خودرو پذیرش شد.

در نوروز ۹۸ به دلیل افزایش ناپایداری‌های جوی و وقوع بارش‌های رگباری و بهاری، پذیرش به مدت ۳ روز در بوستان غدیر صورت نگرفت و افرادی که برای اسکان به این بوستان مراجعه کردند، در قسمت کانکس‌ها و حسینیه بوستان اسکان داده شدند. در عین حال با پر شدن ظرفیت بوستان، هر ۲۰ خودرو به همراه یک راهنما به سمت مراکز اسکان موقت و سرپوشیده و سالن‌های ورزشی که از سوی شهرداری در نظر گرفته شده بود، هدایت شدند.
 
انتهای پیام//ف.ح


 افزایش حجم بارندگی در نوروز ۹۸، کاهش آمار پذیرش خودرو‌ها را دربرداشت

برچسب ها: نوروز98 ، عکس طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.