راه‌اندازی پویش «همراه لرستانم» در کاشان

فرمانده سپاه کاشان از راه اندازی پویش همراه لرستانم در کاشان خبر داد و گفت: شهروندان می توانند کمک های مردمی را به نزدیک ترین پایگاه‌های بسیج تحویل دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه کاشان ضمن تشکر از شهروندان کاشانی نسبت به اجرای مرحله اول پویش نوزاد گلستانی اظهار داشت: خوشبختانه در نخستین مرحله یک هزار و ۵۰۰ قوطی شیر خشک و یک هزار و ۵۰۰ بسته پوشک ویژه نوزادان گلستانی توسط مردم کاشان تهیه و ارسال شد، به گفته مسئولان استان گلستان، هیچکس به غیر از مردم کاشان به فکر تهیه این دو قلم کالای ضروری نبوده است و از مردم کاشان بسیار تشکر کردند.

وی ضمن اشاره به بارش‌های اخیر افزود: پس از بارش‌های اخیر و تبدیل استان لرستان به یک منطقه جنگ زده که مردم به معنای واقعی کلمه همه چیز خود را ازدست داده‌اند، گفت: استان اصفهان به عنوان معین استان لرستان تعیین شد و بر همین اساس نسبت به نیازسنجی جهت تأمین اقلام مورد نیاز و تعیین سهم شهرستان کاشان پیگیری لازم به عمل آمد.

فرمانده سپاه کاشان از استقرار آشپزخانه سیار در منطقه آق‌قلا توسط گروه نهم پدافند هوایی سپاه در کاشان خبر داد و ابراز داشت: این آشپزخانه روزانه اقدام به تهیه و توزیع غذای گرم برای مردم سیل زده منطقه می‌کند و این مجموعه در نظر دارد تا مرحله دوم این پویش تحت عنوان #همراه_لرستانم را راه‌اندازی و اقلام مورد نیاز توسط مردم وقت شناس و شاکر شهرستان کاشان تهیه و ارسال شود.

وی ضمن اشاره به مایحتاج مرحله دوم پویش گفت: در این مرحله در نظر داریم تا سه هزار قوطی شیرخشک و سه هزار بسته پوشک نوزاد برای نوزادان لرستانی مخصوصاً شهرستان پل دختر تهیه و ارسال کنیم و یک نانوایی سیار برای مردم شهرستان پل دختر ایجاد تا نان گرم توسط موکب حضرت علی بن محمد باقر (ع) پخت شود که بر همین اساس از مردم دارالمومنین کاشان تقاضا داریم تا در تأمین هزینه آرد مشارکت داشته باشند.

عمومهدی با بیان اینکه در نظر داریم تا سه هزار زیرانداز و پتو تهیه و ارسال کنیم، اظهار داشت: مردم شهیدپرور کاشان می‌توانند لباس‌های نو خود را به هموطنان لرستانی اهدا کنند و بر همین اساس شهروندان کمک‌های خود را به نزدیک‌ترین رده مقاومت بسیج در مساجد، مدارس، ادارات و کارخانجات تحویل دهند.

وی افزود: با توجه به وخامت اوضاع و پیشگیری از حادثه سیل به یک فاجعه انسانی، از ائمه جمعه و جماعت شهرستان، روحانیت تأثیرگذار، مسئولان هیئت‌های مذهبی، مسئولین کانون‌های فرهنگی شهرستان و نخبگان و معتمدین در اقشار مختلف درخواست دارم با پیوستن به پویش #همراه_لرستانم نسبت به تأمین اقلام ضروری فوق از هیچ اقدامی دریغ نکنند.

انتهای پیام/م 

 

راه‌اندازی پویش «همراه لرستانم» در کاشان به منظور کمک به مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.