وزارت خارجه پاکستان کمیساریای عالی موقت هند را در اعتراض به کشته شدن چند غیرنظامی پاکستانی بر اثر تیراندازی در مرز دو کشور فرا خواند.

وزارت خارجه پاکستان کمیساریای عالی هند را فراخواندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه پاکستان کمیساریای عالی موقت هند را در اعتراض به کشته شدن چند غیرنظامی پاکستانی بر اثر تیراندازی در مرز دو کشور فرا خواند.

وزارت خارجه پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد ۴ غیرنظامی در این منطقه بر اثر تیراندازی در روز اول آوریل کشته شدند و روز پس از آن نیز یک جوان ۱۸ ساله بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد. طبق این بیانیه، ۳ زن نیز در این حمله زخمی شدند.

دهلی نو هنوز به این اتهامات اسلام آباد واکنش نشان نداده است.

پاکستان همچنین نیرو‌های هندی را متهم کرد که عمدا به سمت غیرنظامیان شلیک می‌کنند. اسلام آباد افزود اینگونه اقدامات «نقض آشکار» توافق‌نامه میان دو طرف است.

تنش‌ها میان هند و پاکستان ماه فوریه پس از آن تشدید شد که نیروی هوایی هند بخش پاکستانی کشمیر را به تلافی حمله به هیات پارلمانی این کشور، هدف قرار داد. هند می‌گوید عناصر یک گروه تروریستی که در کشمیر پاکستان پایگاه دارند، مسئول این حمله بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار