رئیس‌جمهور مستعفی الجزایر در نامه‌ای خطاب به مردم کشورش از آنان به خاطر کوتاهی‌ها در دوران ریاست جمهوری‌اش عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی الجزائر الان، عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس‌جمهور مستعفی الجزایر در نامه‌ای احساسی خطاب به مردم کشورش از آنان به خاطر برخی کوتاهی‌ها در دوران مدیریت کشور عذرخواهی کرد.

در متن نامه عبدالعزیز بوتفلیقه آمده است، حال که سمت ریاست جمهوری را ترک می‌کنم بر خود وظیفه می‌دانم این دوران را با نامه‌ای به شما خاتمه دهم و از همه آنانی که در حقشان کوتاهی کرده‌ام، پوزش بطلبم اگر چه تمام تلاشم این بود که بدون استثناء خدمتگزار تمامی زنان و مردان الجزایری باشم.

من امروز دوره چهارم ریاست جمهوری خود را به پایان رساندم ... به زودی رئیس‌جمهور جدید روی کار خواهد آمد و امیدوارم خداوند به او در تحقق آرزو‌های دختران و پسران وطن کمک کند تا با کمک فرزندان وطن به سازندگی کشور ادامه دهد.

او افزود با وجود آنکه شرایط کشور از بیست و دوم فوریه پرتنش است، اما همچنان امید دارم حرکت ملی به سوی پیشرفت و شکوفایی ادامه یابد تا جوانان کشورم بتوانند در مناصب سیاسی، اداری و پارلمانی حضور یابند، زیرا به توانایی آنان برای غلبه بر چالش‌هایی که کشور با آن‌ها روبروست ایمان دارم.

انتهای پیام/

برچسب ها: آفریقا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار