سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مالکیت توپ در اختیار تیم استقلال بود اما اجازه موقعیت سازی به آنها ندادیم.

دایی: اجازه ندادیم استقلال از موقعیت های خود استفاده کند/ گربه سیاه کسی نیستیم  به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از تساوی مقابل تیم فوتبال استقلال درباره بازی گفت: همان طور که پیش بینی کرده بودیم بازی سختی بود و بچه های من خیلی زحمت کشیدند. با اینکه مالکیت توپ در اختیار استقلال بود اما در هر دو‌ نیمه تمام فضاهایی که استقلال می توانست به موقعیت برسد را بستیم. اجازه ندادیم حریف از موقعیت های خود استفاده کند.

دایی ادامه داد: متاسفانه در چند ضد حمله خوب عمل نکردیم و می توانستیم به گل برسیم. به ویژه در ثانیه های آخر که نشد به گل برسیم اما تمامی این موارد چیزی از ارزش بچه های من کم نخواهد کرد و ما فوتبال خوبی در آزادی بازی کردیم. بچه هایی که آینده فوتبال مملکت هستند و هیچ کدام‌ چیزی از بزرگ های فوتبال کم ندارند و آینده مال آنهاست و اگر به آنها اطمینان کنیم آینده خوبی در فوتبال خواهیم داشت.

دایی افزود: تمام بازی های استقلال را آنالیز کرده بودیم و در بازی هایی که این تیم باخته بود مالکیت توپ را اختیار داشت و با توجه به بازیکنان تکنیکی خوب و خارجی که دارند همه چیز را می دانستیم. تمام فضا ها را بستیم و بچه هایم به آنها اجازه گلزنی ندادند. موقعیت هایی که نصیب ما شد بسیار خطرناک تر از موقعیت های استقلال بود. البته به غیر از یک موقعیت تبریزی رقم زد و گلر ما دفع کرد چیز خاصی از شوت و موقعیت های خاص و تک به تک از استقلال ندیدیم. به نظر من بچه های ما در فاز دفاعی عالی بودند و در فاز هجومی ۵ موقعیت گل داشتیم که نشد تبدیل به گل کنیم و جا داشت گل های زیبایی بزنیم.

سرمربی تیم سایپا در مورد تیم استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و همیشه اینطور بوده و امروز هم خیلی خوب فوتبال بازی کرد و فقط نتوانست گل بزند. مالکیت توپ در اختیار استقلال بود اما موقعیت چندانی نتوانست رقم بزند. به نظرم استقلال می تواند بهتر از این شود و آرزوی موفقیت برای تمام نماینده کشورمان در آسیا دارم و علاقه دارم هر سه تیم نتایج خوبی را در آسیا رقم بزنند.

دایی درباره بازی دادن به جوانان در بازی برابر استقلال بیان کرد: حامد فلاح زاده یکی از بازیکنان خوب ماست و اشتباهی نداشت و ما صحنه های خیلی خوبی از استقلال ندیدیم اما امکان داشت در شلوغی مقابل دروازه هر دروازه بان دیگری چند گل دریافت کند. اما او خیلی با اعتماد به نفس و شجاعانه و جسورانه بازی کرد و توانست دروازه ما را نجات دهد .عاشق این هستم تا با جوانان کار کنم و در تیم های بزرگ از جوانان بهره بردیم که بهترین های تیمشان هستند. فحش هایش را ما خوردیم اما من راهم را ادامه می دهم و علاقه دارم با جوانان کار کنم. شاید سالی یک بار هم سراغ ما را نگیرند اما برای من کافی است .اسمی نمی آورم اما فحش هایش را ما خوردیم و استفاده را دیگران بردند. 

بیشتر بخوانید:
 

صحبت های دایی بعد از دیدار با استقلال

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار