وزیر ارتباطات گفت: مراکز مخابراتی پلدختر زیر گل رفته، اما با این وجود ارتباطات موبایلی از شب گذشته در مناطق شهری و برخی روستا‌ها به روال عادی برگشته است.

طی چند روز آینده ارتباطات در لرستان برقرار می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  محمدجواد آذری جهرمی در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد با اشاره به از بین رفتن زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان پلدختر در سیل اخیر اظهار داشت: مراکز مخابراتی پلدختر زیر گل رفته، اما با این وجود ارتباطات موبایلی از شب گذشته در مناطق شهری و برخی روستا‌ها به روال عادی برگشته است.

وی با اشاره تلاش همگانی برای بازگشت همه ارتباطات استان لرستان گفت: در شهر‌های رومشکان و کوهدشت با وجود اختلالات و واد شدن اشکالات جدی به برخی زیرساخت ها، اما از همان روز اول تماس‌ها برقرار شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که در نورآباد امکان برقراری ارتباطات دیتا فراهم نیست و تنها امکان برقراری صوت وجود دارد، خاطرنشان کرد: اینترنت پهنای باند قطع است اماطی ۲ تا ۳ روز تلاش می‌کنیم شرایط ارتباطات در لرستان فراهم شود.

وی گفت: به دستور رئیس‌جمهور تا زمان برقراری ارتباطت کامل در پلدختر مستقر خواهم شد و بر روند امدادرسانی و تسریع عملیات‌ها نظارت می‌کنم.

انتهای پیام / ت

خبرنگار  : زهرا حسینی سرشت

برقراری ارتباطات در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.