رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی پلیس راه مازندران از امروز پنج شنبه ۱۵ فروردین خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵- ۱۶-۱۷ فروردین ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به مرزن آباد ممنوع است.
 
وی افزود: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه در این مدت تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.
 
سرهنگ قدمی گفت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۵-۱۶ فروردین ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، در این مدت آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک تا رودهن محدوده مشاء یکطرفه خواهد بود.
 
وی گفت: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در طرح نوروزی در جاده‌های کرج– چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.
 
وی افزود: در جاده کرج – چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است.
 
سرهنگ قدمی افزود: آمدوشد انواع کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۲ روز شنبه ۱۷ فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.
 
وی گفت: رفت وآمد انواع تریلر‌ها از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ فروردین ماه از سوادکوه به تهران ممنوع است..
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
 
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی پلیس راه در جاده چالوس و هراز
برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.