رحمانی فضلی گفت: آب‌های ۶ استان به خوزستان سرازیر می‌شود و ما ۱۰ سد در خوزستان داریم که در شرایط پر آبی هستند.

بیشترین مشکل را در خوزستان داریم/ سیل از 6 استان به سمت خوزستان می رودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر در پایان جلسه ستاد مدیریت بحران کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه آخرین وضعیت استان‌های سیل زده از منظر دستگاه‌های اجرایی ارزیابی شد و به مسئولین استان‌ها فرصت دادیم تا دوشنبه زمان بندی خود را ارسال کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه در حوزه ساخت و ساز مسکن شهر و روستا به سرعت وارد عمل خواهیم شد، گفت: به مجموعه باغات و زمین‌های زراعی و زیر ساخت‌های مخابرلت و آب و برق و گاز و واحد‌های تولید خسارت وارد شده است و ۱۲ هزار قالیباف خسارت دیده اند.

وی با تاکید براینکه هر گونه اطلاع رسانی باید مبتنی بر امید بخشی و تسریع امور باشد، اظهار کرد: این به معنای نگفتن واقعیات نیست.

وی با بیان اینکه بزرگترین مشکل ما در خوزستان است، اظهار کرد: علت این است که آب‌های ۶ استان به خوزستان سرازیر می‌شود و ما ۱۰ سد در خوزستان داریم که در شرایط پر آبی هستند.

وی ادامه داد: از وزارت نیرو خواسته ایم میزان خروجی سد‌ها را افزایش دهند، البته این کار به برخی از روستا‌هایی که تخلیه شده اند آسیب می‌زند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
پدر بنده ۱۲ سال است که پیگیر مجوز اب برای زمینش که دیمه
تو همین خوزستان خراب شده
بزار سیل بیاد ببره تو رو قران
خسته شدیم دیگه
مگه عمر ما برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
اگر امکانش هست این آبها هدایت بشه به سد زاینده رود که واقعا نیاز داره این مناطق به این آب. سد زاینده رودهنوز خیلی جا داره تا ظرفیتش تکمیل بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
حواستون باشه طبیعت خوزستان را به هم نزنید. خوزستان نباشه ایران نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
خوزستان منبع ثروت کشورایران است ولی متاسفانه جوانهای بیکارزیاد ودربی ابی درمواقع تابستان دسته پنجه نرم میکندمنابع ابی درخوزستان منابع نفت درخوزستان ولی متاسفانه مردم فقیر ک مشکلات مالی فروانی دارند را داراس امیدوارم حداقل کاربرای جوانان مسولین بوجودبیارن حداقل اگه کارم ایجادنمیکنندوام ب جوانها بدن وام بی سود عوارض مالیات هم حداقل تاپنج سال نگیرن تاطرف تاوامهاشوصاف کنه بعد ازاینکه پولدارشدوکارش رونق پیداکنه انوقت مالیات بگیرند!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
بایدیه فکری به حال این سیلا بکنیم چون دراینده بیشترب این بلاها گرفتارمیشیم!!!!
Germany
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
راه آب ها رو کج کنند و به قنات ها چاه ها ببرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
آن وقت این دولت نمیتونه پول زور بابت این آب بگیره راضی هستند مردم غرق بشوند ولی آب مفت به کسی ندهند جالبه اینکه باز هم چند ماه دیگه میگن مشکل کم آبی داریم
آخرین اخبار