فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق از یک کامیون حامل گچ آهک ساختمانی خبر داد.

کشف ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق از کامیون حامل گچ ساختمانیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ سید جواد رضوی گفت: مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس دشتستان از ابتدای سال ۱۳۹۸ در دستور کار قرار گرفته است، در همین راستا مأموران پلیس آگاهی دشتستان پس از اطلاع از اینکه یک دستگاه کامیون کمپرسی در یکی از پارکینگ ها‌ی شهرستان با دپو و جاسازی انواع کالای قاچاق قصد انتقال آن به خارج از استان بوشهر را دارد بس از هماهنگی با مقام قضائی این کامیون را توقیف کردند.

وی عنوان کرد: این کامیون به ظاهر حامل کیسه‌های گج آهک ساختمانی بوده که پس از تخلیه مشخص شد مقادیر زیادی کالای قاچاق به طرز ماهرانه‌ای زیر کیسه‌های گچ جاسازی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان کرد: پس از تخلیه کیسه‌های گج آهک، انواع کالای قاچاق شامل کفش، دستکش، انواع طاقه پارچه، ماسک فیلتر دار، شارژر موبایل فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ رضوی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/م

۶.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق از کامیون حامل گچ ساختمانی در دشتستان کشف شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.