فرماندار شهرستان باوی از تخلیه ۴۰ خانه در شهر ویس از توابع شهرستان باوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منوچهر ورناصری، فرماندار شهرستان باوی درخصوص وضعیت کنونی شهر ویس گفت: تاکنون حدود ۴۰ منزل مسکونی در شهر ویس از توابع شهرستان باوی تخلیه و ساکنان آن به مدارس منتقل شده اند و برای حفاظت سایر منازل نیز با کمک دستگاه‌ها و مردم محلی سیل بند‌هایی برای جلوگیری از ورود آب به داخل شهر احداث شده است.

وی اذعان داشت: تاکنون ۴ روستای خاور، سفاک، چمیل عبید و چم خزام ۲، از توابع شهرستان باوی تخلیه شده و برای ساکنان این روستا‌ها اردوگاه‌هایی برپا شده است.

ورناصری تصریح کرد: بیش‌تر روستای درآویزه که پیش از این در خطر رانش زمین قرار داشت نیز تخلیه و ساکنان آن به واحد‌های مسکونی شهرک رامین منتقل شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به استحکام بخشی سیل بند‌های پایین دست شیبان اظهار داشت: بخشی از مزارع در نقاط مختلف شهرستان باوی ناگزیر زیر آب رفته، اما اکنون مهم‌ترین اولویت ما حفظ جان مردم است.

فرماندار باوی درخصوص برخی کمبود تجهیزات افزود: تمام دستگاه‌ها از جمله سپاه پاسداران، شرکت نفت و شهرداری برای ایمن سازی شهر و روستا‌ها همکاری می‌کنند، اما به دلیل وسعت کار و دربرگیری بیش‌تر شهر‌های پایین دست خوزستان این تجهیزات همچنان کم است.

منوچهر ورناصری بیان کرد: چادر و بسته‌های غذایی از مهم‌ترین نیاز‌های مردم در این نقاط است؛ برای ارسال این کمک‌ها ناهماهنگی وجود داشت که امیدواریم این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/گ

روستا‌های در معرض خطر سیل تخلیه شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.