زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی قایقرانی به علت حضور ورزشکاران در مناطق سیل زده تغییر خواهد کرد.

مسابقات انتخابی تیم ملی قایقرانی تغییر کردبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق برنامه فدراسیون قایقرانی قرار بر این بود که اردوی ورزشکاران ملی پوش از ۱۸ فروردین آغاز شود و در پایان هفته تست‌ها و رکورد گیری تیم‌های ملی انجام شود. اما با توجه به اینکه بعضی از ورزشکاران قایقرانی کشورمان این روز‌ها در مناطق سیل زده در حال کمک رسانی به سیل زدگان هستند و این موضوع قطعا روی شرایط جسمانی آن‌ها تاثیر گذار است، زمان رکوردگیری برای انتخاب ملی پوشان به تعویق خواهد افتاد.

علیرضا سهرابیان مقدم رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارن جوان در مورد این موضوع توضیح داد: ورزشکارانی که باید چند روز دیگر در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور پیدا کنند به خاطر اینکه در بخش کمک رسانی به سیل زدگان حضور داشتند و این موضوع از نظر فیزیکی بر روی آن‌ها تاثیر خواهد گذشت، ما به شکل دیگری این انتخابی را برگزار خواهیم کرد. بابت این فداکاری که ورزشکاران کشورمان انجام دادند از ان‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم و قطعا با دید دیگری به آن‌ها برای انتخابی نگاه خواهم کرد.

او در مورد زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: ۱۸ فروردین اردو‌ها آغاز می‌شود و در پایان هفته اول قرار بود که رکورد گیری‌ها صورت گیرد که مطمئنا این زمان را برای افرادی که در عملیات امداد و نجات حضور داشتند به تعویق می‌اندازیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد اعزام ورزشکاران به مسابقات کاپ یک لهستان گفت: قرار بود که ورزشکاران ما به مسابقات قایقرانی کاپ یک لهستان اعزام شوند، اما متاسافانه به خاطر اتفاقاتی که رخ داده این موضوع لغو خواهد شد. صد در صد بازیکنان در آن امادگی کاملی که لازم است حضور ندارند تا بتوانند در این مسابقات شرکت کنند و امیدوارم در مراحل بعدی بتوانیم کاری انجام دهیم تا از شرمندگی ورزشکاران در بیاییم.


بیشتر بخوانید:

برگزاری دومین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بانوان با حضور ۱۸ پاروزن

سهرابیان مقدم: می خواهند میزبانی مسابقات کاناپولو قهرمانی آسیا را از ما بگیرند

جوابیه امیرشقاقی در مورد شایعه دریافت رشوه از قایقرانان


انتهای پیام/

تغییر زمان مسابقات انتخابی تیم ملی قایقرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار