مسؤول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان گفت: صبح امروز انفجار ناشی از نشت گاز در روستای شیراوند نهاوند هشت مصدوم برجای گذاشت.

۸ مصدوم در انفجار  گاز در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، عباس اولیاسمیع مسؤول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان، با اشاره به گزارش حوادث سیل اخیر به مرکز ۱۱۵ همدان و امدادرسانی به موقع به مصدومان اظهار کرد: در شهر ملایر به دلیل ریزش چاه به دو مصدوم امدادرسانی شد.

وی با اشاره به کشته شدن دو نفر در روستای میشن ملایر طی این حادثه گفت: در رودخانه سرابی تویسرکان یک نفر کشته شد و شاهد ریزش آوار و مصدوم شدن یک فرد در روستای آورزمان ملایر بودیم.

مسؤول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان به وقوع یک حادثه ویژه طی شب گذشته در همدان اشاره کرد و افزود: در اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس و پراید به ۷ مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ کبودرآهنگ و فامنین و نیز با همکاری کادر درمان و آمبولانس نیروگاه شهید مفتح امدادرسانی شد.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته روبروی نیروگاه شهید مفتح اتفاق افتاد گفت: صبح امروز نیز انفجار ناشی از نشت گاز در روستای شیراوند نهاوند هشت مصدوم برجای گذاشت.

اولیا سمیع با اشاره به اینکه اورژانس ۱۱۵ نهاوند با اقدامات پیش بیمارستانی سریعاً مصدومین را به بیمارستان منتقل کرد بیان کرد: این حادثه ساعت ۸ صبح امروز رخ داد و آسیب‌های ایجاد شده مسمومیت با گاز و سوختگی بود.

انتهای پیام/د.ا

انفجار ناشی از نشت گاز در روستای شیراوند نهاوند ۸ مصدوم برجای گذاشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.