در آستانه برگزاری انتخابات در سرزمین‌های اشغالی هر روز اخبار جدیدی در خصوص فساد «بنیامین نتانیاهو» یکی از نامزدهای این انتخابات منتشر می‌شود.

انتخابات آغشته به فساد در سرزمین‌های اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، قرار است انتخابات در سرزمین‌های اشغالی در روز نهم آوریل (بیستم فروردین) برگزار شود و این در حالی است که اتهامات زیادی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی وجود دارد.

یکی از این اتهامات که شاید مهم‌ترین آن‌ها باشد جانبداری نتانیاهو از یک شرکت مخابراتی اسرائیل به نام بیزک (Bezeq) است تا این شرکت در راستای حمایتی که از جانب نتانیاهو دریافت می‌کند از طریق رسانه مربوط به خود اخبار مثبتی را درخصوص نخست‌وزیر اسرائیل پخش کند.

دیگر اتهامی که علیه نخست‌وزیر اسرائیل مطرح است حمایت از روزنامه یدیعوت آحارانوت در مقابله با روزنامه رقیب و همچنین برخورداری از اخبار مثبت روزنامه یدیعوت آحارانوت است.


بیشتر بخوانید: پرتاب گوجه فرنگی به سمت نتانیاهو در بازاری در تل‌آویو


دیگر اتهام وارده علیه نتانیاهو و خانواده او دریافت هدایای گرانبها مانند سیگار و شامپاین از سوی افراد متمول است که از آن جمله می‌توان به آرون میشلن اشاره کرد که وی درعوض منتظر دریافت منافع مالی یا شخصی از جانب نخست وزیر اسرائیل است.

این در حالی است که نتانیاهو همه این اتهام‌ها را رد کرده و آن‌ها را خدعه‌ای می‌خواند که گروه‌های سیاسی رقیب برای کنار زدن او از قدرت تدارک دیده‌اند.

«بنی گانتس» رقیب حزبی نتانیاهو از حزب «میانه آبی و سفید» در سخنرانی خود در ماه ژانویه نتانیاهو را معتاد به لذت قدرت، فساد و عیاشی خواند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار