بازیگر سینما و تلویزیون گفت: استاد مشایخی در دوران خودشان بی نظیر بودند و این اتفاق باعث می‌شود جایگزینی آن‌ها کار مشکلی باشد.

مشایخی در دوران خودش بی‌نظیر بودایرج راد بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص استاد مشایخی گفت: باعث تاسف فراوان است که گوهر‌های عزیزمان از میان ما می‌روند و پیدا شدن  فرد جایگزین زمان بر است.

وی ادامه داد: مشایخی در دوران خودشان بی‌نظیر بودند و این امر باعث می‌شود جایگزین پیدا کردن برای آن‌ها کار مشکلی باشد و متاسفم که این ارزش‌های والای این کشور را از دست می‌دهیم.

راد افزود: فقط باید آیندگان هنر کسانی باشند که بتوانند به نوعی راه آن‌ها را ادامه دهند تا یکباره ما از نظر مسائل فرهنگی، ارزشی و هنرمندان با ارزش جایگاه خالی نداشته باشیم.

این پیشکسوت هنرمند عنوان کرد: خوشبختانه جوانان مستعد فراوان هستند و امیدواریم در همه زمینه‌ ها از جمله اخلاق، ادب، شاخص بودن، انسانیت، محبت، دوستی، همکاری، دلسوزی برای مردم و انسانیت پیرو این بزرگواران باشند. ارزشمند بودن هنرمندان نهفته در ارزش‌های انسانی آن‌ها است و جمشید مشایخی یکی از آن شخصیت‌هایی است که از نظر انسانی بی نظیر و بی بدیل بود و جای ایشان بسیار خالی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار