سرمربی پیکان گفت:بازی مقابل پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول متفاوت است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان در کنفرانس خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت:حادثه سیلی که ابتدای سال در استان‌های مختلف کشورمان رخ داد و بعضی از هوطنانمان جانشان را از دست دادند و بعضی خانهدهایشان را جای تاسف دارد.

وی افزود: بازی ما مقابل پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول متفاوت است. پرسپولیس در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان خوب شرایط بسیار خوبی دارد و همچنان در صدر قرار دارد. این تیم تمام توانش را برای پیروزی خواهد کرد و این کار ما را سخت‌تر می‌کند
ما‌نیز در نیم فصل دوم شرایط بهتری را بدست آوردیم و می‌توانستیم امتطتزات بیشتری کسب کنیم و انگیزه‌ی بالایی برای دیدار مقابل پرسپولیس داریم.

فرکی گفت: برانکو دوست بسیار خوب من است و من او را هم از نظر شخصیتی و هم فنی قبول دارم. او آمار خوبی از خود بجا گذاشته است.

وی افزود: به دنبال کسب هر ۳ امتیاز دیدار هستیم. تیم ما استرس کمتری دارد و فشار کمتری روی ما قرار دارد، اما پرسپولیسی‌ها در کورس قهرمانی هستند.

سرمربی تیم پیکان گفت: برای اولین بار در چند سال اخیر جدول لیگ به ۲ قسمت تقسیم شده است و این موضوع کا را برای تیم‌های پایین جدول سخت‌تر می‌کند.

وی گفت: مقابل پرسپولیسی قرار می‌گیریم که دربی را پیروز شده است، اما با تمام سختی‌ها امیدواریم با بازی خوبی انجام دهیم.

فرکی در ادامه گفت: تیم ما در چند بازی اخیر توان زدن گل‌های بیشتری داشته، اما موقعیت هایمان را از دست دادیم. در چند روز اخیر به علت تعطیلات و شرایط جوی خوب تمرین نکردیم و زمان را برای رفع ضعف هایمان از دست دادیم. با توجه به شرایط موجود تمرین می‌کنیم، اما نقص‌هایی وجود دارد.

وی افزود: استراتژی ما در این فصل قرار گرفتن در میانه جدول است تا برای فصل بعد با برنامه ریزی جدیدی وارد شویم.


بیشتر بخوانید: برانکو به نشست خبری نرسید


انتهای پیام/

 

نشست خبری پیکان_پرسپولیس

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار